SKRIVET: 2010-04-10, kl 22:09:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen hemma

Jävla data mitt inlägg försvann...

Hej hallå! Sitter som sagt äntligen hemma, sitter vid pappa gigantiska data och kollar på kläder ska beställa denna månad från forever21!! Wihooo...

Juste, på väg hem på tuben kom det på två killar mellan 35-45 år. Fulla och äckliga och dräggiga, åtminstonde ena. Deras konversation:

Full 1( Vidrig ) : Vem är snyggast hon eller hon? (tittar på mig och tjejen mittemot mig)
Full 2 : Du är ju fan störd
Full 1 : blbablalbllalblalbal
Full 2 : vi ringer honom... blbala
Full 1 : Hon är helt klart snyggast... mmm ( tittar mig )
Full 2 : Men jaa, det räcker

Lilla jag: ( Tack för komplimangen... känner mig inte alls obekväm nu )

Känner mig alltid så obekväm när gubbar pratar med/om mig... Snacka med någon som vill!! Visst det är okej om dom inte säger fel saker och är skruttiga och trevliga bara men det är inte spec kul när dom försöker bjuda med en hem.. Jävla peddodalen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: