SKRIVET: 2009-09-09, kl 00:20:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pojkvänner igenom åren

Tobias- Han var min första ''riktiga'' pojkvän, kommer inte ihåg mycket från den tiden. Kommer mest ihåg att vi var så förskiktiga av oss och första gången jag pratade med honom i telefon sa jag ''du har väl ben att gå med'' då hade han såklart brutit benet för typ tredje gången. Han höll på med alla slags sporter och jag vet inte riktigt vad vi hade gemensamt. Ingenting.. Han var ändå en bra kille, jag har för mig att jag gjorde slut.

Kim- Efter Tobias var den Kim, en rolig filur. Vi träffades väldigt pinsamt nog igenom playahead. Han var väldigt blyg av sig i början men väldigt rolig. Tyckte att han hade fina ögon. Jag fattade fort tycke om honom och hans vänner i bromma. Speciellt ''Cikey'' Rebecka. Jag började ofta vara i Bromma där han bodde och umgås med dom. Jag och Kim hade ett väldigt kort förhållande som jag tror slutade med att vi sågs sista gången som ett par hemma hos han o & Aspbacke. Han som avbröt förhållandet hette Michel. Han var orskaken..

Michel- Började flörta direkt nästan via msn men han gjorde då samma sak med alla antog jag då han sa samma saker till min bästevän Sandra. Jag lärde känna Michel kort innan Kim och vi var bara kompisar till en början. Men sen en dag försökte Michel med mig, när jag hade Kim tror att det var på donken, då var Kim där han med. Jag dissa honom då, inte tänkte jag vara så dum. Men tillslut tog det slut mellan mig och Kim för att jag hade fått känslor för Michel. Vet inte vad jag tyckte om hans föräldrar eftersom dom verkade inte gilla att jag bodde i Högdalen.Jag tyckte att vi hade ett roligt tag tillsammans men sen en dag när jag var på prao på Gotland så smsade vi och jag sa att han var dryg, han sa lite gulliga saker sen ett tag efter det sa han att det var slut. Jag vart inte ledsen utan arg, jag hade aldrig blivit dumpad sådär rakt av. Han vart tillsammans med sitt ex ... och sedan ville han ha tillbaka mig. Vad säger man då? Jo nej tack. Vi förblev vänner som träffades någon gång i stan och sånt. Nu går han i min skola det är inte precis som att man hälsar varje gång men, så blire.

Alexander- Alexanders time to shine. Sammanfattning, det gick fort fram det tog slut fort. Sebastian ''Majskorn'', det var han som parade ihop mig och Alexander skulle jag nog säga. Jag var trött på singel-livet och han sa att jag skulle prata med Alex. Jag började gilla han direkt han var så charmig. Nästa dag när vi träffades gav han mig ett halsband med ett hjärta på. Efter en dag, jag undrade lite vad han var för människa, en liten snobb som bara slänger pengar runt sig kanske? Vad visste jag. Men jag gillade verkligen honom och hans mamma, hon var snäll. Men som med Michel så dumpade Alexander mig helt plötslig ''vi gick för fort fram'', innan det hade pappa sagt '' du kanske inte behöver köpa en present till honom, det kanske tar slut snart'' samma dag tog det slut. Även om pappa bara skojade vart jag helt förstörd. Första killen som fick mig att gråta. Vi pratar nästan aldrig längre, det var längesen någon sa ett ord.

David aka Älskling- Mitt föhållande med David började snart för 1 år sedan den 21a september 2008. David hade gillat mig men jag hade dissat honom fram och tillbaka flera gånger. Detta förstörde honom, han sket i mig. Sen började jag vara ''snäll'' och inte otrevlig och bitchig och vi började träffas igen. Han gillade verkligen mig och jag visste inte var jag tyckte, jo att han var jävligt söt. Vi började umgås mer o mer och jag började gilla honom en aning mer varje dag. Vi bestämde oss för att satsa även om jag inte hade lika starka känslor för honom som han hade för mig. Men mina känslor växte och en dag sa jag jag älskar dig. David vågade dock inte svara, utan det tog ett tag så blyg som han var. Nu mer än 11 månader senare har vi bråkat jätte många gånger, slagits, vart sams igen och förlåtit varandra. Vi har vart så nära att göra slut flera gånger och en gång har det hänt. Men han är min älskling och vi slutar alltid upp i varandras armar. JAG ÄLSKAR DIG DAVID EMRETZON.

Alla mina förhållanden innan David har alltså varat från 2 veckor till 2 månader. Jag ångrar inte en dag med David.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: