SKRIVET: 2009-09-16, kl 17:54:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

HAHAHAHA

Sandra: ett, två, tre, fyra... (räknar pengar)
Jag: Du kan kolla i min plånbok om det finns några småpengar
Sandra: Vart är den då?
Jag: I väskan
*Sandra tar upp väskan slänger ut allting*
Jag: Plånboken kan vara lite dammig, har aldrig några pengar där i.
*Sandra tar upp plåboken*
Sandra: HALLÅ?! HALLÅ?!
Jag: HAHAHAHHA
Sandra: Det fanns inga pengar...


Hahaha, hon ropade efter pengarna ni som inte förstod. Väldigt kul i ''studens hetta'' säkert piss tråkigt när ni läser! (a)


Anonym

nu har jag vunnit 2 bloggtävlingar i helgen.. gå in och skriv vad du tycker om min blogg så jag kan förbättra den. väljer du att bevaka min blogg på bloglovin så har du också chans att vinna en mobil.. ta chansen idag och gör dig lycklig.



/beloni



PUBLICERAT: 2009-09-16, 18:42:42 | URL: http://beloni.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: