SKRIVET: 2009-10-27, kl 17:37:49 | PUBLICERAT I: Bilder

de jag hatar mest med min kropp

De fulaste jag vet med min kropp är de ärr jag har, visst de är inte många men de e grova enligt mig.

1. Ramlade i en rulltrappa i Hötorget i sjuan tror jag. Satt på räcket och skulle sparka på en flaska, föll och gled ner på ena benet och rispade upp en bit av benet, större än ärret. I början garvade jag sen gjorde de piss ont! Klumpigt av mig.

2. Detta ärr får jag helt enkelt skylla mig själv över. Det jag gjorde borde fan ingen göra. OCH JAG GJORDE DE TVÅ GÅNGER...  Jag och Sandra var ju bara tvungna att testa salt & is de ''fräter'' sönder huden och man tappar känseln säger inte hur man gör! Gjorde de sen med Johanna, så så dumt gjort för jag får ärr så lätt. Och så jävla fult!

Sen är jag ganska nöjd med min kropp- ni som undrade vilken kroppsdel så är de min kända rumpa, haha driver. Men de är de roligt nog :)


Anonym

fääätt coool älleehhurr ?


sebastian

rumpor är nog det finaste som finns, fina rumpor iaf :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: