SKRIVET: 2009-11-08, kl 13:39:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

usch o fy o blä

Igår träffade jag Alexander i gubbängen, var på dåligt humör så jag vart skitsur på honom, han skulle iväg på någon fest så jag åkte till hökis och träffades Jesper ett tag. Jag vet inte men igår var ja så sur på allt o alla.. Ja skulle åka till * men när jag väntade på tunnelbanan sa han att de inte gick, så då fick jag typ fråga alla om jag kunde sova över hos någon, så ja fick sova hos en kompis som tur var OCH då smsar han o säger att jag kan komma alltså *. Men men, idag ska jag bara vara hemma o bli gladare! :)


Gårdagens outfit.
Rosa linne från Gina'
Kjol från Gina
Skärp från H&M
Leggings från BikBok


Roxanna

Har samma leggings :D Haha ^^



Jag har frågestund på min blogg och du får gärna kika in och fråga mig något! Skulle vara kul! :)



Kramar



PUBLICERAT: 2009-11-08, 14:17:07 | URL: http://rrroxanna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: