SKRIVET: 2009-11-18, kl 13:26:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

@ Sandra's House

Sov kvar hos Sanna igår,  vi såg en film som hette Farmhouse, skräck! Den var ganska konstig, dom skar ut ögonen på en döv kille :O Och hyvlade en tjejs knän ända in till benet! Med en såndär grej som man gör så att ost blir strimlor, venne vad de heter haha! Men den var creepy, nog om de..

Ska snart till mig o hämta en sak, sen till bibblan 8) Ska låna en bok till svenskan -.- orkar inte, fast nu finns de iaf några bra böcker att välja mellan, ska nog låna Vinterviken för jag har ju sett filmen så bra som jag är :) Haha, fattar inte varför alla tycker att de e tråkigt att kolla på film med mig.. jag har ju inte sett ALLA filmer... bara nästan (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: