SKRIVET: 2009-11-30, kl 14:16:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

känns så bra

Sov hos David igår också, vi eller jag tittade på Pandorum. David somnade, han skulle ''vila'' eftersom han hade sett början. Men knasbollen somnade -.- Gick upp halv sex idag :[ Bläää! Men som tur var behövde jag inte ta bussen utan jag fick skjuts av hans underbara mamma :) Han har en sån snäll familj! Det var jätte mysigt igår och hela helgen, de känns som att vi lika gärna kunde ha ätit rent socker för vi åt så jävla mycket skit hela helgen. Usch!

Kom nyss hem från skolan typ, slutade 12.15 älska jensen! Haha, så skönt. Åt på Latte House med Bafrin, känner mig lite som en tjockis även fast jag åt sallad. Men de e tack vare helgen haha! Höll tal i skolan idag också om Nicoles och Bafrins giftemål.. ja dom ska gifta sig på riktigt :o det var ganska kul, men riktigt nervöst, hatar sånt men de gick väll bra.

Idag ska jag nog bara ta de lugnt, jag orkar inte göra något typ :S Men de e mysigt att bara ta de lugnt.
Men imorn däremot så ska jag möta upp David efter skolan så ska vi dra till Nacka Forum o köpa lite julklappar to all my dearest friends! Sen kanske Erik kommer dit, eller jag frågade David om han kunde be honom komma dit för dom skulle göra lite grejs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: