SKRIVET: 2009-11-22, kl 21:07:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

En sak att tänka på :o

Igår fixade jag en killes nr, han ska pierca mig! Skit skönt, så har jag de avklarat. Men till ämnet! Jag funderar på vafan ja ska göra med mitt hår, ska jag ha blont underhår, brunt hår, blont hår, eller blont med slingor? Ska visa några bilder på några av de alternativen. ÄR TRÖTT PÅ MITT HÅR, btw har värsta utväxten euw. Måste fixa fixa på onsdag, därför måste ja bestämma mig nu -.-

Har inga riktigt bra bilder där jag har blont underhår, men här är en, de ser dock gult ut. Whatever!


Chokladbrunt hår, kallades tigerkakan då. Hade lite blont i håret. De var faktiskt skit snyggt!


Haha Johanna får vara med på lite bilder, såhär har ja nu + utväxt.. (a)

Har inga bilder med blont hår o slingor, kanske ska skaffa? Något att tänk på som sagt


Anonym

Tigerkaka!


Johanna

haha klockrent, lipar ju på båda bilderna :p



PUBLICERAT: 2009-11-29, 00:49:58 | URL: http://jeks.blogg.se/
Sofia [gaspedal.blogg.se]

fint alltihop, men chokladbrunt var snyggt!



förresten, känner du för det skulle jag bli gladare än gladast om du röstade på mitt bidrag, nummer 9, i lindapauline.se 's fototävling :)



PUBLICERAT: 2009-11-29, 00:58:52 | URL: http://gaspedal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: