SKRIVET: 2009-11-20, kl 17:17:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

De orsakar bara smärta och köttfärs!

Hade kickboxning i skolan idag, de var kul men de var väldigt jobbigt! För jag fick vara med Jocke och han är typ jäääätte lång o stor. Han bara skrattade åt mig :o Skakar om händerna nu för att de var så jobbigt!

Men iaf när jag Ellen och Bafrin var påväg hem så hamnade vi på samma tunnelbana som en tokig tågchafför eller vad man säger. Han var konstig han sa '' STÅ INTE TIO CM FRÅN KANTEN, DE ORSKAR BARA SMÄRTA OCH KÖTTFÄRS'' och ''Nu kommer jag med dåliga nyheter, nu ska min trogne kollega ta över, men ja kommer tillbaka på måndag... blabla'' Fan va ja skratta när Ellen sa de för ja lyssnade ju inte först :)

Nu sitter jag i handuk o äter lite av pappas godis, ska börja göra mig i ordning o fixa lite saker sen ska ja träffa min sötunge! Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: