SKRIVET: 2009-05-27, kl 23:21:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredags bio !



På fredag är det bio som gäller. Massa vänner ska med och pojkvännen. Jag har inte sagt något till honom för jag kan inte få tag i min lilla älskling men jag köper en biljett till honom ändå. Det blir typ 10 pers som ska med. Eftersom jag har blivit ''imun'' mot vanliga skräckisar som jag bara skrattar åt eller somnar av så tycker jag att det ska bli extra kul att kolla i 3D, hoppas att det höjer ''skräckfakorn'' lite mer, jag som älskar skräckisar kan ju inte tröttna på dom :( Jag ser verkligen fram emot fredag, hoppas ni gör det också. För att slippa alla fjortisar och folk som skriker varannan sekund har vi valt att INTE kolla inne i stan förra gången var min sista gång. Jag ser verkligen ner på männsikor som skriker för minsta lilla och sen skrattar i 10 min för att det var sååå roligt att dom skrek för en råtta som sprang förbi. Men det fanns inte mycket att välja på så det vart Heron City, hoppas verkligen att vi slipper alla fjortisar och fegisar. Puss !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: