SKRIVET: 2009-05-26, kl 18:01:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens

Köpte en ny tröja idag, den som jag har på bilden, man ser inte mycket men men. Jag klippte även av benen på mina gamla jeans, dom är helt oanvända men så fula, för att dom var vida nertill. Mycket bättre som shorts ! Köpte också två par örhängen på någon affär där alltid kostade 10 kr, väldigt svårt att hitta något fint med prisvärt. Det jobbigaste var att det stod kartonger överallt i affären som man skulle gå runt och rota i och allt var trasigt och halvt, men det lönade sig. Brun tycker jag också att jag har blivit dom här dagarna med härlig sol ! Hoppas det fortsätter så man kan sola lite mera.
Puss !



Gjorde lite konstigt ansiktsutryck. Det löser man med en ful svart fläck :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: