SKRIVET: 2009-03-19, kl 18:29:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slö as fuck

Dålig uppdatering, jag vet. Har vart hos mamma så har inte orkat satt mig vid datan, så jobbigt med stationär.. Mådde as dåligt i skolan idag, hade sprängande huvudvärk så alla tvinga mig att gå hem. Kändes nästan som när jag hade lindrig bihåleinflamation usch, man var typ tvungen att äta 7 alvedoner om dagen för att lindra smärtan. Men jag stannade kvar i skolan en stund och jobba med NO & SO och sen lite bild, ritade av Stewie från Family Guy, höhö.

Men efter det åkte jag hem, kollade lite i sko affären i högdalen och hittade ett par as snygga stövletter de kosta 1900, men det var 70 % så varför inte köpa? Eh jo för att jag måste typ köpa platta skor, slinga och klippa håret, köpa en jacka och underkläder och sen betala skolkläderna som jag har bestält. Så jag ska gråta lite nu över det :< haha nej, men man kanske kan få ngn annan att köpa dem? (a) Ska köpa en sak till David som jag tror att han vill ha, skor ! Han läser ju inte min blogg så jag kan väl lika gärna skriva det. Just nu är David på sin brotting och ska rösta bort Roger ( han som bestämmer, ingen gillar honom ) och det är även Birgittes ( tror att det stavas så ) fader, min syrras kompis asså. En lite läskig typ som inte gillar när jag små retar henne, men sån är jag. Alltid lika kul att skoja med folk, bara det inte blir för mycket.

Just nu lyssnar jag på Markus Krunegård-Sjärnfall, en låt som Davidooo gillar, finner inte precis något tycke för den. Den är inget om jag jämför med Markus Krunegård-Jag är en vampyr ! HAHA, finns längst ner i bloggen. 

Kärlek!


Anonym



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1883


- H*

- najs ju ;D



PUBLICERAT: 2009-03-19, 18:32:35 | URL: http://merei.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: