SKRIVET: 2009-03-10, kl 18:14:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbig morgon

Åh!! Vaknade sex idag slöa mig ett tag sen gick jag upp och åt lite och fixa mig. Som tur var fick jag skjuts av David mamma till Värmdö marknad men missade bussen -.- haha, jag väntade ett tag och sen kom nästa men det var en sån JÄVLA trafik så det tog typ 40 min istället för en kvart var fett jobbigt, sen äntligen n'r jag var framme i gullmars så var hela tvärbanan proppfull så jag sprang från vagn till vagn och hittade sen ett litet litet hål som jag klämde mig in i hahha. Sen var det skolan.. skit tråkig dag men jag fick en del gjort i alla fall :)

Spenderade resten av dagen med Hannah, gjorde inte så mycket som jag tänker berätta. Nu sitter jag äntligen här och min katt hoppar typ på mig ;D Hare bra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: