SKRIVET: 2009-06-15, kl 18:56:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Berättar om igår

Igår var Sandras pojkvän Erik och min pojkvän David och night gibbade. Så jag sov över hos Sandra, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men då ringde Mickis så bestämde vi att vi skulle hem till henne, i SPÖ regnet. Vi åkte till Stureby men eftersom vi inte hittade fick vi stå och vänta på Mickis i regnet, efter några minuter såg vid en bro precis breve oss som man kunde stå under utan att bli blöt, det var bra men sen skulle vi gå ända hem till Mickis och det var skit långt jag trampade typ i 7 vattenpölar så mina skor var dyngblöta. Men när vi kom hem till Mickis nya lägenhet så gjorde vi ingenting hon började dra upp hennes gamla bebis kläder och gosedjur x) Vi var hemma hos Mickis till elva sen for vi hem haha.

Vi var trötta som fan men vi pratade så mycket att ingen av oss kunde somna, vi bara låg där och pratade om saker som den andre inte visste om. Det är mycket man måste prata om när man inte har träffats på ett tag. Ofyfan vad vi skrattade, vi skrattade och skrattade tills jag vart seriös och sa att vi måste sova, jag vände mig om och somna. Måste bara säga att Sandra är nästan den ända som jag kan prata med om riktigt konstiga saker och ändå garva som ingen annan skulle.


Hoppas vi får det bättre i år :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: