SKRIVET: 2009-06-16, kl 08:23:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

10 saker ni inte visste om mig

  • Jag har aldrig varit otrogen i ett förhållande
  • Jag har bara haft 5 riktiga pojkvänner
  • Jag har en hamster som heter Herbert
  • Jag fyller år 1 Juli
  • Den senaste terminen höjde jag mig från 165 p till 225 p
  • MIn farbror är bonde
  • Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 9 månander snart
  • Min pappa är som en storebror som aldrig kan sluta retas
  • Jag och Sandra har vart kompisar sen sexan
  • Jag har tagit hål i kropppen 5 gånger men har bara sparat två hål


Den här är den ända piercingen jag har kvar, vill inte ta bort den. Det blir så fult hål kvar i läppen då som knappt läker.


A

Herbert är min, du har inte betalat mig än ;)


Sophia

Bäst att du får dom då stumpan !



PUBLICERAT: 2009-07-10, 10:56:16 | URL: http://korkadbanan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: