SKRIVET: 2009-12-09, kl 09:05:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sandra och David

I måndags sov jag hos Sandra, somnade kl 19 typ X) Hahah var skit trött.. :$ Låg där i hennes stora säng för mig själv och Johanna och Sandra sov i soffan, skit lyxigt!

Igår träffade jag David i Nacka han skulle köpa julklappar men sen ville han inte det så vi åkte hem till honom, somnade typ kl 20 där men vaknade senare och kollade på film med min lilla älskling. Vi kollade på The Children.. jag hatar verkligen barn nu. Det är en skräckfilm där barnen typ blir helt insane o börjar mörda alla. GALET. Lite freaky sådär men den var rätt okej, bara det att jag går aldrig nära ett barn med en penna igen...

Men! Idag ska jag träffa Sandra en snabbis hon ska få låna min data för att jag e så snel. Sen ska jag träffa David efter hans träning, idag blir det till att sova hemma hos mig :) Skönt, har inte varit hemma sen i fredags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: