SKRIVET: 2009-12-15, kl 17:02:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

happy even though

Lite knas dag idag. Skoldagen funkade bra, hade ett ''prov'' i spanskan. Vi skulle skriva ett brev, det gick lagom bra.
Sen åkte jag till Brunn eftersom David hade mina hem nycklar. Sen skulle jag till mamma för att byta jacka. Tror ni inte att dom har tagit ena min nyckel och låst med den? Så jag kom inte in och jag vart skit arg.. skickade lite sura sms till mamma och beskrev hur arg jag var för att jag inte får komma in i mitt eget hem.

Nu sitter jag här och seger försöker göra min läxa.. blä ligger lite efter. Fuck!
Men jag vill hellre kolla på kläder som jag ska köpa sen om min pappa drar ut sin plånbok ur röven. Har inte fått köpa mina kläder än från forever21, stor besvikelse.

Börjar även märka att jag suger på att blogga, har typ aldrig några bilder längre och det tkr jag är skit tråkigt. Hatar att läsa blogagar utan bilder. Haha låter som att jag bara kollar på bilderna som i barnböcker... vem vet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: