SKRIVET: 2009-08-19, kl 16:35:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma igen

Nu är jag hemma igen och jag kollar på Gossip Girl,  i skolan så hände inte så mycket roligt. Det var bara information och information, jag höll på att dö av tristess. Egentligen skulle jag ha träffat Sanna idag efter skolan men så vart det inte hon var för trött. Så nu är jag hemma igen och ligger och glor på tv som jag sa.
 Imorgon börjar jag 13.45 UNDERBARA SCHEMA.

Trötter


Sannis

Sorry, är skit trött :P

Bara bunke och elin som har skön humor?


Sophia

Haha, nejdå dom har konstigast humor och det var mycket sånt i slutet. Du är också rolig lilla gymman ! :) Don't worry


asd

tuttaR :D


Anonym

mina tuttar så ät skit


Sophia

David?



PUBLICERAT: 2009-08-24, 17:29:37 | URL: http://korkadbanan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: